4 november 2012

Målarhelg!

Oj vad det har hänt grejor i lägenheten i helgen! Tack mamma, pappa och Oa för all hjälp! Det är ovärderligt! Vi ligger före i min tidsplan, hela lägenheten är målad och klar i skrivandes stund förutom hallen nere och så långt trodde jag vi skulle ha kommit nästa helg..
Pappa började redan i fredags med att fixa i köket och sen har det gått i ett fram till nu nästan. Är hur nöjd som helst och vet att vi kommer att trivas bra på Bokvägen :)
Jessica, Melvin och Tuva kom med fika igår, sen var Johan och Rasmus förbi en sväng + att grannen Benny kikade in och sa hej. Och idag kom svärföräldrarna en sväng! Skönt när det kommer förbi lite folk så man får paus :)
Och "min" lila fondvägg är SÅ fin, oj vad jag är nöjd! ("min" fondvägg, eftersom min blivande sambo aldrig valt lila..)

Sen fick jag ju vara med och jobba när vi öppnade vårt nya fina IKEA-varuhus i fredags! Skulle ju vara parkeringsguide men efter en timme flyttade dom in oss för vi var lite överflödiga på den gigantiska parkeringen. Så jag fick hålla till på "min" avdelning nästan hela dagen och det var jättekul! Tyvärr har jag inte hunnit gå runt i hela varuhuset så mycket och kollat så det får bli nu i veckan. Vi ska ändå kolla på nya sängar. Har bara sett nedre våningen ännu eftersom vi gick via personalingången ner till där vi skulle vara.

Nu är det snart dags att äta lite sen ska jag åka och öva med musikkåren!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar