13 maj 2013

Helgen!

Vi har haft en sån underbar helg i Skåne! Tog tåget till Malmö i fredags morse och kom hem söndag eftermiddag. Vi har bara slappat. Välbehövligt. Och firat att snöjouren är slut för nu i alla fall.
Vi har varit på Emporia, strosat på stan, hängt på Lilla Torg, promenerat vid havet, ätit och druckit gott och bara varit. Ville inte att helgen skulle ta slut alls kan jag säga! Bilderna talar nog för sig själva!
Tack för mig, hej!

Vi tog en promenad till Västra Hamnen på söndagen innan vi åkte hem. Så skönt! Notera att det är en Zingo han håller i.. dom hade bara Pepsi och det kan man ju inte dricka :)
Det ser ju ganska varmt ut men jag hade inte badat..
Jag och mannen i mitt liv <3 td="">
Lyckades mot alla odds springa på min kära Niluka på Lilla Torg och hon hade tid att äta middag med oss på lördagkvällen! Vi har inte setts på över 2 år men det kändes verkligen som igår. Det finns få såna människor.. Tack min vän för en härlig kväll med många minnen :)
Jag åt helstekt spätta.. mumsigt!
Mamma, pappa, Doddo och Kelle var oxå i Malmö på lördagen så vi hann ses oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar