5 juli 2013

Tyskland och kossor :-)

Har ju inte tagit mig tid att skriva lite om förra helgen ännu! Ligger i sängen och kan inte somna om så varför inte pyssla lite med bloggen? :-)
I fredags var vi en sväng hos Monica och Calle och dom skulle flytta kossorna till en annan hage. Äventyr! Kossor är inte så smarta.. och det fanns dessutom 4 kalvar som skulle ta sig över vägen till nya hagen. 3 gånger fick dom gå fram och tillbaka innan alla var med! Men det gick bra till slut. Jag höll mig på lite avstånd :-)

Sen körde vi mot Heiligenhafen på lördag morgon för lite minisemester. Jag var social i bilen som vanligt och passade på att ta igen lite sömn :-)
Vi hade fint väder lördag eftermiddag, åt en mumsig middag och fick med oss både mat och dricka hem! Tack mamma och pappa för en trevlig helg!

Nu är jag hungrig. Händer aldrig så här dags. Får väl gå upp. Håll till godo med bilder på kossor och fikapausen i Danmark :-)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar