5 september 2013

Semester i Turkiet

Bästa sättet att använda en barnpool.. det fanns ju inga barn på hotellet :)

Vår standbar/restaurang

Rom och cola gillas

Vårt fantastiska hotell Commodore Elite Suites and Spa

Nöjda..

Utsikt från vårt fina rum

Hotellet hade dukat extra fint till oss när jag fyllde år.. vilken överraksning! Här åt vi turkisk 5 rätters middag, mmm!

Fick hålla mig i skuggan ett tag efter att ha fått lite soleksem näst sista dagen.. men jag var lika glad ändå :)

Den andra överraskningen från hotellet på min födelsedag! Bubbel och bakelse :)

Dags att åka hem..

Vi blev fotade av en jätteduktig fotograf på hotellet! Det var väldigt varmt men oj vad kul att ha dessa bilderna. Vi köpte med oss alla bilderna plus en förstoring och ett album.. här är bara ett smakprov :)








Summa sumarum, vi hade en helt fantastisk vecka, om det nu har undgått någon. Hotellet överträffade sig själva nästan varje dag, personalen gjorde att man kände sig speciell som gäst och vi hade inget att klaga på. Bara det att dom uppmärksammade min födelsedag.. trodde inte ens att dom hade koll på det :)
Så nu är det åter till vardagen, detta lever vi på länge.
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar