9 februari 2013

Denna katt :-)




Här låg Casper i morse.. lite märklig är han allt :) Skulle ju göra mig till och köpa katt-godis till honom i veckan.. åt han det tror ni? :) Nix, det passade inte herr Katt.

Idag vaknade jag tidigt.. typ lite efter 6. Men jag har legat kvar i sängen och läst lite och sen tassade jag ner för en liten stund sen och tänkte kolla lite på nyhetsmorgon. Det hade inte börjat.. Jag var uppe innan nyhetsmorgon började. Suck.

Men men, lite bloggtid istället!
Denna veckan har gått ganska fort men det har varit en dryg vecka med mycket jobb för Christer så jag har knappt fått träffa honom. Vi har inte varit hemma och vakna samtidigt liksom. Så jag har hängt i lastbilen både torsdag och fredagkväll! Igår körde vi ut vid halv 5, var hemma vid halv 9, tog hem varsin pizza från Sorello och sen gick vi och la oss. Tur var det för dom ringde ut honom igen vid 2 tror jag. 
Borde inte gnälla, men jag saknar honom. Helt enkelt. Håller tummarna för att han kanske kanske är hemma ikväll istället.

Så nu ska jag ta och baka ett gäng frallor och lägga i frysen, sen kanske jag pallrar mig ner till byn en sväng. Behöver handla lite små-grejor.. men jag får inte missa mitt kära vinterstudion, skidskytte-VM, yey!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar