18 februari 2013

Om man har tränat..

..så får man slappa på soffan när man kommer hem!
Var på gymet på lunchen idag och det känns bra nu. Var ganska jobbigt idag om jag ska vara ärlig.. men det går väl upp och ner :)
Hann precis hem och kunde ge min sambo en puss innan han fick åka ut och ploga snö så jag tror inte jag kommer att göra så mycket ikväll. Vi har rester från helgen till middag, jag och Linus, och jag har ett par avsnitt av Farmen att kolla på som jag missade förra veckan. Helt ok för en måndag kväll tycker jag :)

Helgen har gått fort med middagsgäster i fredags, slödag och kväll i lastbilen på lördag och igår var vi faktiskt en sväng på Samarkand i Växjö och strosade runt lite. Var lagom väder så Christer vågade lämna byn en stund. Det var så mysigt att bara kolla lite i affärer och äta lunch på vår favvis Subway. Hittade lite tröjor, ett par träningsbyxor, mascara, ansiktskräm och nagellack. Och en hood tröja till Christer :)
Märkligt hur man vintertid uppskattar en sån enkel sak som att åka till Växjö! Tänk vad vi ska fara runt till våren :)

Nähä.. lite mat kanske.. gäsp..
Tack för mig ,hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar