5 februari 2012

Myshelg!

Det må ha varit kallt men det har varit en jättemysig och lugn helg! Och Christer har varit hemma hela helgen :)
I fredagskväll lagade vi fläskfilé med potatis i ugnen och bea till det, sen kollade vi på en film (som jag somnade ifrån) och det var den kvällen.
Igår åkte vi upp till Växjö en sväng för Christer skulle köpa något på Biltema.. tror det var bränslepump.. så jag fick gå en liten sväng på Åhlens och köpa smink och på Oil&Vinear och köpa just olja och vinäger. Köpte 2 ögonskuggor från Clinique och fick en hel liten necessär med resesmink och krämer, som julafton :)

Sen åkte vi hem till Linda och Jonas och firade deras födelsedagar, umgås med släkten och äta Lindas goda kakor. Mycket trevligt! Lilla Hilma har blivit stor.. tiden går fort, nu sitter hon själv :)

Lördagen avslutades med middag hos Christers föräldrar i Hemmeströ. Vi kollade såklart på Melodifestivalen och jag var väldigt orolig för kvaliteten på årets startfält.. tills Loreen kom in till sist och sopade banan med det mesta! Den låten skulle kunna gå hela vägen till finalen, lätt! Riktigt bra. Och den hade tagit sig långt i Eurovision tror jag oxå.. men vad vet jag? :)

Storbandsrep ikväll, får se hur länge mina bihålor håller.. tar dubbel dos kortisonspray nu så det känns mycket bättre! Borde nog ta en promenad oxå men det snöar.. don't like!
Hade inte haft något emot att lite mer helg nu.. men man får ju inte alltid som man vill, eller hur? :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar