7 maj 2012

Utomhushelg!

Denna helgen har vi verkligen fått frisk luft kan jag säga :)
Fredagen, kanske inte så mycket, vi höll oss hemma och slappade och kollade lite på hockey-VM som har börjat. Och gick och la oss vid 11, totalt trötta, orkade knappt se klart 3e perioden :)
Lördagen ägnades åt rally mest hela dagen, var riktigt trevligt och kul att se Stefan köra med sin nya bil! Vi hängde lite i service-tältet och sen var vi ute på 2 sträckor och kollade.
Är ni rallyintresserade så kolla in Stefans hemsida:

http://www.hakanssonsmotorsport.se/

Jocke åkte med hem hit efter rallyt och åt middag och sen var vi hos Patricia på lite fest på kvällen. Mycket trevligt! Jag fick dock någon form av blodsockerfall och blev yr innan vi åkte hem till henne så jag tog det lugnt och sen cyklade jag hem när resten av gänget gick till Sorello. Vaknade dock när min käre pojke kom hem vid halv 4 :)
Det blev en lång söndagspromenad och dagen avslutades för mig med marschträning och övning med musikkåren! Lyckad helg!

Idag var jag på jobbet vid 6 för att med gott samvete kunna gå och klippa mig vid 3 så nu är jag fin i håret till helgen och Bettinas bröllop i Schweiz! Åker fredag eftermiddag och kommer hem måndag kväll, ska bli så kul att komma iväg lite! Förhoppningsvis hinner jag träffa Bettina på fredag när jag kommer ner och sen or jag hos Lisa, som oxå ska med på bröllopet.
Kommer ju dock att längta ihjäl mig efter en viss person, men överlever nog det :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar