25 maj 2012

Vilken vecka!

Det har varit en ganska intensiv vecka ska jag säga, jobbmässigt i alla fall. Vi har haft action plan presentation + att vi har hunnit med att prata med 18 säljledare om deras säljplanering och sista var nu i eftermiddag. Det har varit intressant men det tar på huvudet :)  Så nu vet ni varför jag inte har varit så sugen på att sitta vid datorn när jag väl kommit hem!
Nu är jag bara jätteglad att det är fredagkväll snart och att det är helg och att solen är framme och det är sommarvarmt!

Igår var vi och firade Melvin som fyllde 10 år! Stora killen nu :) Han fick tuffa boxers, pysselbok och en vanlig bok av oss. Vi blev serverade hans favoriträtt tacos och budapest-bakelse till efterrätt. Mycket gott och trevligt att träffas lite.
Förhoppningsvis ska jag och Jessica hinna klämma in en ost-och vinkväll på måndag och äta upp allt det goda jag hade med mig från Schweiz :)

Imorgon ska vi på konfirmation i Moheda, Christers systerson ska grillas i kyrkan. Ska bli jättetrevligt! Ikväll tror jag vi ska till Sorello, jag ska i alla fall inte laga mat. Orkar inte. Helt enkelt. Och jag kommer nog inte att vara jättesocial heller, känns som om jag kommer att somna tidigt :)

Igår kom Tax-Free-katalogen inför vår Mallorca-resa! Har inte hunnit kolla så jättemycket i den, känns som om vi har nog med dricka efter Tyskland :) Men man vet ju aldrig, det är ju billigt på flyget!

Trevlig helg alla!
Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. När ska vi ta en fika??? :-)
    // Kramar Catta

    SvaraRadera