10 december 2011

Stormigt..

Det blåser fortfarande.. känns som om det blåst länge nu.. och dessutom snöar det.. suck! Känns som om jag kommer att ha en inomhusdag idag :) vaknade vid 8 så jag har pysslat lite här hemma nu. Tvättar lite, gör müsli och kokar mandlar. Jenny har lovat mig lussekatter så jag får ju se till att dom har tillräckligt med mandlar till jul!
Jag och mamma skulle ju gå och kolla på hissgardiner idag.. får se om vi vill gå ut. Det är ju dessutom skidskytte vid 11, så det blir ju inte före 12. Kanske har slutat snöa vid 12 :)

Igår åkte min kära Lisa hem till Schweiz efter 3 månader. Körde henne till tåget vid kvar över 6 igår morse. Kommer att sakna henne! Men hon kommer att vara en del i Älmhult ändå på våra hemmaveckor så det är trevligt!

Om en vecka sitter vi på planet nu.. kan inte fatta det. Fick ju kolla igenom lite sommarkläder nu när jag ändå skulle tvätta idag :) men jag ska inte ha så mycket med mig, lärde ju mig som sagt att packa lätt till Thailand :) lite tights och klänningar, bikini, någon finare klänning,träningskläder, skor.. och skor..tänk att få gå på morgonpromenad i 17-18 graders värme.. och sola.. och bada.. ahhhh det ska bli så underbart!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar