29 december 2011

Tiden går fort..

..när man har roligt! Har varit dålig på att faktiskt skriva så mycket på sista tiden, blivit mest bilder, men det går ju bra det med. Fatta att det snart är nyår.. helt otroligt.. ska ut till Veronica och Stefan ikväll och planera lite, nyår kommer att firas hos dom och det blir garanterat trevligt.
Jag är fortfarande ledig från jobbet och det känns nästan lite skumt. Har ju inte varit där sen den 15e december, är ju ett tag sen :) men på måndag är det dags igen även om det blir en kort vecka med mycket rep och konserter med Pompa och Fest med Musikkåren och Elmekören.
Torsdag 5e och Fredag den 6e spelar vi i Folkets hus klockan 19:00 och Lördag den 7e i Osby på Borgen, samma tid. Kom gärna och lyssna, det kommer att bli jättebra!


Har spenderat dagen på Samarkand i Växjö med Christer och Evelina och shoppat lite. Var många fler än vi där kan jag säga men stället sväljer ju en del folk tack och lov.. sprang till exempel på mamma och pappa när vi åt lunch :)
Har inhandlat nya träningsbyxor och ett par Easy Tone skor som jag har velat ha länge.. tycker att dom varit för dyra, men nu var dom nedsatta från 1099 till 599 så jag slog till :) Kan förhoppningsvis motivera mig att komma ut och gå igen!


Nu ska jag lägga över lite bilder från vanliga kameran till datorn (från Gran Canaria) så dom kommer väl upp här sen oxå!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar