16 december 2011

Vilken fest!

Igår var det julfest med jobbet som ni säkert fattat med nedan bilder :) Det var SÅ lyckat! Det var vår avdelning som satte temat och bestämde mat och alla andra avdelningar har bara gett positiv feedback. Så när Tobbe hållit sitt tal och dom presenterade kvällens DJ så dök Clabbe af Gjejerstam upp så scenen och rockade loss hela kvällen :)
Lite otippat får jag ju säga! Han är fortfarande bra, men han är inte helt jätteuppmärksam på publiken. Har kör säkra kort :) Jag försökte önska en fotbollslåt (Campione) men det lyckades inte.. lite synd! Men det var en av de bästa IOS festerna jag har varit på, helt klart

Min semester har börjat nu, det är helt underbart! Jag ska inte jobba på 17 dagar.. och imorgon åker vi till Gran Canaria!! Så dagen kommer att ägnas åt att packa, städa, fixa.. vi åker ner till Sturup redan ikväll och sover på ett bed and breakfast och imorgon vi 06:00 lyfter planet! Sol och värme och bara slappa, längtar!

Så nästa inlägg blir väl från Puerto Rico om jag hittat något fungerande internet café :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar