31 december 2011

Gott slut, Gott nytt!

Idag är det nyårsafton.. 2011 är slut! Förra året gjorde jag en liten sammanfattning av bloggen från 2010 och jag tror jag ska ge mig på det nu oxå :)

Januari: Rasmus föddes den 22e och DuoData startade sin verksamhet i Älmhult
Februari: Alice kom till världen, jag köpte nya stövlar och var tydligen konstant förkyld
Mars: Thailand, Thailand, Thailand, säger inte mer.. mest avkopplande 3 veckor jag varit med om!
April: Lolo introducerade Häng På Galgarna för mig och jag började följa Annikas jobb i Bangkoks slum, annars en ganska lugn månad
Maj: Pollenallergi och mycket födelsedagsfirande av Melvin, Tuva och Jessica
Juni: (Överrasknings)Bröllop/dop och 30 fest hos Bengan och Ela, Möhippa i Uppsala och Madrid med jobbet
Juli: Ny mobil, blåbärsplockning och besök på Pelle och Lenas segelbåt i Malmö (och första doppet i havet!)
Augusti: Hilma föddes, Maria och Micke gifte sig i Göteborg och den 29e var det ett år sen Anna lämnade oss
September: Firade min födelsedag med Maria i Köpenhamn, slängde ut tjock-tvn och var med på Mia Karlssons möhippa
Oktober: Gick uppför skidbacken i Hestra med jobbet, var en helg hos Maria och Micke i Uppsala och skrattade sjukt mycket plus att jag var och åkte skridskor i Diö med Oa, Jessica och barnen
November: Flyttade in i min nya lägenhet och passar på att än en gång tacka för all hjälp jag fick då!
December: Trevligaste julfesten med jobbet på länge, en underbar vecka på Gran Canaria och en lång ledighet.

Har ju även lovat att lägga upp lite bilder från Gran Canaria så dom kommer här:
Päser på playan


Tomtar finns även där.. och dom extraknäcker som inkastare :) denna tomte lockade in oss  till en underbar italiensk restaurang!

Nöjd morbror!

Sista kvällen på restaurang Bahia

Pina Colada..

Nyår kommer att firas med goda vänner hos Veronica och Stefan och jag ser fram emot 2012, känner på mig att det kommer att bli ett bra år :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar