1 januari 2012

Nyårsfesten!

Det blev en mycket lyckad nyårsafton igår, tack Stefan och Veronica och alla ni andra som var med! Vi åt gott, drack gott, lekte lekar och dansade loss i vardagsrummet. Var hemma efter 3 någon gång så idag har vi inte gjort mycket.. Flyttade från sängen till soffan vid 12, åt frukost med nybakade scones och sen fick stackars Christer kolla på Nyårskonserten från Wien med mig :) Den var jättefin! Lite kul att dom körde "Thunder and Lighting" som vi ska spela på Pompa och Fest nästa vecka.. en dag ska jag se den konserten på plats.. hoppas jag!
Så jag känner att jag har laddat upp bra för att börja jobba imorgon! Lite märkligt nu när man varit ledig länge, men det ska nog gå bra tror jag. Egentligen är det ju ganska skönt att komma in i vanliga rutiner igen. Fast jag har nog blivit lite lat :)

Här är lite bilder från igår med, enjoy :)

Elas räkpaj till förrätt, inbakad ox-och fläskfile med svamp till varmrätt och choklad mousse och cheese cake till efterrätt

Sötaste lilla Alice, linslusen :) hon är inte ens ett år och ler redan när kameran kommer fram..

Kvällens värd och värdinna

Allmänt trevligt :)

Partygirls Emilia och Hanne

Johan och Vera poserar lite

Ganska kallt vid 12 men vi är glada ändå :)


Rolig bild i kameran Anci..? :)

Puss!
Bengan och Grizzly :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar