16 januari 2012

Överraskningen för Johan :)

Jaha då var helgen över och likaså Johans överraskningsfest! Har ju såklart inte kunnat nämna något här men det var jättelyckat! Emilie har varit bra på ljuga.. Johan trodde dom skulle hit och äta middag men när dom kom mötte jag och Christer dom utanför och tog på ögonbindel på Johan och gick bort till Elmiers där det väntade 35 personer! Och han blev överraskad.. även om han fattade att något var på gång när han fick ögonbindel..
Det var en lyckad fest och folk ville inte ens gå hem framåt halv 3.. och det tar vi som bra betyg! Tack alla som var med och firade min kära kusin!
Lite bilder såklart:
Bugg blev det ju såklart

Och lille Raz var på gott humör efter att han hämtat sig från själva  inledningen då han blev lite rädd..

Världens svåraste par att fotografera tror jag.. men söta är ni!

Barhäng

Finns ett visst antal liknande bilder ja..

Torne i hatt

Johan är glad på alla bilder :)

Skål grabbar!

Mycket trevligt!
Så nu är det en ny vecka som innebär planering inför Milanoresan på söndag. Ska bli spännande med säljmöten, har jag inte varit med på innan! Hade ju någonstans trott att Milano skulle innebära lite sol och värme (det är ju trots allt Italien!) men det är typ samma väder som här..
Nu ska jag äta lite soppa till middag! Övergiven ikväll till förmån för saltade vägar.. :)
Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. Du kan göra bra shopping i Milano! Hör av dig ifall du vill ha tips... ;)

    Kram, Maria :)

    SvaraRadera