21 januari 2012

Hann ändå med en del..

Trots att man inte kom ur sängen förrän nästan 11 idag så har jag ändå hunnit med en del, känns jättebra!
Christer blev utringd typ vid ett för att salta och ploga och nu har det snöat hela eftermiddagen så jag ser nog inte honom på ett tag..
Men jag har spenderat eftermiddagen med Jessica och Tuva, som var här och fikade. Så mysigt! Sen pälsade jag på mig nya vinterskorna och vinterkläder och promenerade hem med dom och fick lite luft. Är ju ingen snöfantast men det var ändå skönt att vara ute lite.
Efter det kom mamma och pappa hit och satte upp mina nya hissgardiner i vardagsrummet, det blev SÅ fint! Tack så mycket för hjälpen och för en utmärkt inflyttningspresent!
Pappa borrade även ett hål i väggen för att jag skulle kunna koppla in min Telia Digital-tv och tro det eller ej, jag fixade det alldeles själv! Är nog inte så oteknisk som jag trodde.. eller var det inte så svårt.. hade ju ett ganska tydligt kopplings-schema från Telia :)

Så nu njuter av alla mina nya kanaler, hur många som helst känns det som.. ska packa lite oxå ikväll tänkte jag så att det är typ klart imorgon. Ska via jobbet på förmiddagen nån timme, sen gratulera Rasmus på ett-årsdagen och sen åka till Köpenhamn och äta middag med Maria innan jag sover på hotell och flyger till Milano på måndag morgon. Välplanerat eller hur? :)

Tack för mig, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar