8 januari 2012

Lyckade konserter! (med bilder)

Det har varit en riktigt rolig långhelg med 3 bra konserter! Vi hade i princip fullsatt på båda föreställningarna i Älmhult vilket var jättekul. I Osby var det inte alls lika många men vi hade kul ändå :)
Men nu känns det i kroppen att man har suttit och spelat 4 kvällar i rad, jag har legat på spikmattan innan jag har somnat på kvällarna, tur jag har den.. och igår hade jag ont i huvudet nästan hela dagen.. men Alvedon räddar ju ganska bra :)

Idag gör jag inte mycket.. tvättar lite, bakar lite bröd.. plockar i ordning.. ska ta det lugnt idag, imorgon börjar ju allvaret på riktigt efter alla ledigheter. Kalendern börjar bli fulltecknad igen :)

Här kommer bilder från Pompa och Fest:










Dom talar väl för sig själva :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar