5 januari 2012

Pompa och Fest!

Då har vi inlett med första konserten för året och allt gick bra tycker jag! Några missar blir det ju alltid, men jag tror inte vår publik märkte så mycket, man blir lätt kritisk när man sitter i orkestern :) men på det stora hela är jag jättenöjd, Irene gjorde ett kanonjobb och Tobias sjöng så vackert så vackert.. Dessutom hade vi ett nästan fullsatt Folkets Hus! Hoppas på lika många imorgon och ett stort gäng i Osby på lördag oxå. Roligast att spela för stor publik. Mamma, pappa, moster och morbror kommer i alla fall imorgon :)
Vi hade gen-rep igår och det gick väl sådär tyckte jag.. jag var lite gnällig.. trångt på scen, stolar som lutade bakåt (= inget magstöd och ont i ryggen), jag och Johan stämde inte (vilket typ aldrig händer annars) och sen var det ny lokal för oss så det tog ett tag att vänja sig vid akustiken.. men det är ju bättre att gen-repet går sämre och konserten sen går bra eller hur? :)

Så nu jag har bänkat mig på soffan en stund, har lite för mycket energi i kroppen för att sova ännu.. får se om jag orkar hålla mig vaken till Christer kommer hem från saltrundan.. sen är det ju Junior-VM-final i hockey klockan 02.00 med.. hade ju varit kul att se om man orkar!

Har varit ganska segstartad på jobbet i veckan efter min långa ledighet men det är ändå skönt att vara  tillbaka på ett sätt, få lite rutiner igen. Men idag gick jag hem vid lunch så jag kunde konsert-ladda lite (taktik-sova..) och imorgon är det ju trettondagen och ledigt, ska bli gött! Vi ska inte samlas förrän 17:15 så man kan slappa heeeela dagen..

Bilder från konserterna kommer senare, har haft bästa Lina som fotat åt mig idag!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar