12 januari 2012

Fint besök!

Igår hade jag Anna och lille söte Alfred på besök! Vi har inte lyckats med att få till en fika på jättelänge så det var dags och såklart hur trevligt som helst! Anna hade med gott bröd från bageriet så vi åt lite lyxig kvällsmat och pratade igenom dom senaste månaderna :) Alfred höll sig nöjd och glad mest hela tiden! Tack Anna för att ni kom, det får inte gå så lång tid till nästa gång!


Idag har jag haft utvecklingssamtal med Lucie och dom timmarna gick så fort! Det gick bra får jag nog säga, hon hade inget att klaga på, mest prat om hur det har varit, hur det är nu, vad jag behöver och vad jag kan tänka mig i framtiden. Jag är väldigt glad att ha en chef som hela tiden stöttar mig och tror på mig, det är guld värt!
Så nu ska jag slappa på soffan en stund.. tror inte jag lyckas hålla mig vaken tills Christer kommer hem.. han umgås med sin kära lastbil ett par timmar till :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar