19 januari 2012

Nytt soffbord och lampa!

Lite nytt är ju alltid kul! Mamma och pappa har köpt ett nytt soffbord så jag fick ärva deras gamla och det passar helt perfekt här! Var ganska trött på mina vita bord ändå.. Nu saknas bara matta och mina hissgardiner, sen är soffhörnan klar :)
Fyndade även en ny lampskärm på Stockholm View, 50% rea! Lampfoten från IKEA hade jag redan och den passade bra jämte tv:n! Planen är att ha en gammal omklädd rokoko-fåtölj framför där sen. Den står hemma hos mamma och pappa ännu och ska så småningom bli omklädd i lila och svart tyg.

Har jobbat hemma i eftermiddag, känner mig lite halvkrasslig i hals och bihålor (ja.. fortfarande..) och hade lite excel-jobb att göra inför Milano så det passade bra. Tyst och lugnt :)
Så nu ska jag slappa på soffan och hoppas att jag kan träffa min käre pojkvän i vaket tillstånd en stund ikväll!
Tack för mig, hej!




1 kommentar: