28 januari 2012

Hem ljuva hem :)

Jaha, då var man på hemmaplan efter en vecka i Milano! Har haft det jättebra men det var skönt att komma hem igår. Det låter säkert inte jättejobbigt att ha möten och besöka varuhus och konkurrenter men det tar på krafterna, jag lovar.
Vi har gjort säljplanering för nästa år med våra största länder och det har varit jätteintressant. Det var första gången jag var med så jag lärde mig mycket.
Vår italienske säljledare har tagit väl hand om oss och när vi var klara i torsdags eftermiddag kom han med hemmagjort Tiramisu från hans fru. Den godaste jag har ätit utan tvekan!
Torsdagkvällen avslutades som ni säkert redan läst med en fotbollsmatch mellan AC Milan och Lazio och det var en riktig upplevelse! Jag var ju nöjd bara av att ha sett Zlatan på bänken och det var ingen av oss som trodde han skulle spela. Det var "bara" en cup-match så dom skulle säkert spara honom till något bättre. Men så blev en kille skadad och han fick hoppa in och spela! Satt ett par nöjda svenskar på läktaren då kan jag säga :)

När vi väl kom hem igår kväll efter diverse tåg-strul spenderade jag kvällen med att åka lastbil :) Dom ringde ju såklart ut Christer PRECIS när han skulle hämta mig på tåget så jag åkte med honom istället för hem. Hade ju inte sett honom på hur länge som helst.. Fick lite flashbacks från när jag var liten och kuskade runt med pappa :)
Idag har vi varit hos Lina och Tobias på lille Ivars namnfest och umgåtts, haft trevligt och ätit mycket gott. Ivar var vaken under själva namngivningen när Tobias med släkt spelade och sjöng så fint! Sen somnade han gott :)
Tack familjen Sandén!

Så nu har jag pysslat lite här hemma och det blir sen middag ikväll för det är halt ute och Christer är nog inte hemma förrän halv 10. Tur det är lördag! Imorgon ska jag inte göra något alls, bara slappa :)

Här är lite bilder från veckan då:

Zlatan på bild, men det syns knappt.. ska få bilder från Dave, han hade bättre zoonm :)

Pontus, Kevin och Dave innan matchen, väääldigt nöjda!

Italienska desserter.. mmm!

Antipasti hade jag nog kunnat leva på! Massa gott kött, oliver, ost, bröd..

Utsikt från planet på hemvägen

Sötaste Ivar..



Musikunderhållning av musikfamlijen Sandén :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar