11 april 2012

Lite oro..

Denna dagen har varit lite orolig.. fick vid lunch veta att det varit jordbävning utanför Indonesien och att det hade utfärdats tsunamivarningar i bland annat Thailand, precis där Oa, Jessica och barnen är. Nu är det lugnt i regionen igen och varningarna är borta och jag har haft kontakt med Jessica hela eftermiddagen. Dom mår bra allihop och är tillbaka på sitt hotell. Melvin skrev att det hade varit lite jobbigt att bara vänta.. och det förstår man ju! Dom evakuerades till en hög byggnad en bit inåt land och där var det helt säkert enligt personalen. Men jag kan inte alls föreställa mig hur det känns när man bara hinner ta sina pass och rusa för att det kan vara en våg på väg.. och sen sitta och vänta på den.. vi pratade så mycket om detta förra året när vi var där nere..
Är så oerhört glad att ni är ok allihop!!

Annars är det bra, tycker att jag varit trött hela veckan efter 4 dagars ledigt.. men det tar väl lite tid att komma igång :) igår gick vi och la oss lite efter nio, totalt trötta båda två så vi somnade kvickt.. och ändå kände jag mig inte pigg imorse.. borde ju gjort det efter så många timmars sömn :)

Var hos tandläkaren igår och hade inte ett enda hål!! (Emilie, stolt??) Var väldigt nöjd när jag gick därifrån även om det fortfarande kostar en del :) Nu ska man bara fortsätta vara duktig med tandtråd och Flux..

Helgen närmar sig, ska vill Växjö och fixa pass till Christer och Linus på lördag så dom kan åka med till Mallis och sen får vi väl se vad som händer mer, blir nog ganska lugnt.

NU ska jag hoppa in i duschen för jag pallrade mig till gymmet efter jobbet och körde 45 min crosstrainer! Det kändes i benen.. suck.. otränad.. och hungrig..
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar