21 april 2012

Slö-lördag :)

Jaha då var det lördag eftermiddag.. och vi har tagit det väääldigt lugnt idag :) Gick inte upp förrän klockan var nästan halv 12 (jag var tvungen att se Anders Timells dans i reprisen på Let's Dance, annars hade vi kanske inte ens gått upp då..)
Vi åt en ny sorts frallor idag, med inbakad ost och skinka! Man förbereder dom kvällen innan, ställer dom i kylen över natten och sen gräddar man dom lagom till det är dags för frukost. Inte alls krångliga att göra och väldigt goda! Kändes lite typsika pick-nick-frallor :)

Igår kväll var vi hos Johan och Emilie och grillade tillsammans med Annie, Niklas, Viktor och Jenny. Mycket trevlig kväll! Den grillen dom har skojar man inte bort, blir så sjukt gott kött med den där vatteninsatsen (special!). Sen snyltade vi skjuts hem med Annie och Niklas, var inte alls sugna på att cykla när klockan blev sent :) så vi har precis tagit en promenad bort och hämtat hem cyklarna igen. Jätteskönt väder ute, nästan som vår!

Nu ska vi snart ut en sväng till garaget. Min bil gick inte igenom besiktningen.. styrleden glappade så den ska bytas idag! Kostade 139kr på Biltema.. så jag kunde andas ut.. var inte jättesugen på att lägga ännu mer pengar på bilen nu. Och jag anar att det har med min lilla stolp-krock i vintras att göra..
Jag ska följa med och visa mitt engagemang.. och jag har bakat muffins så vi kan bjuda Malle på fika :)

Ha en go helg alla!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar