17 april 2012

Uggla!

'

Tror det är presenternas vecka nu, vad har jag gjort för att förtjäna allt fint? :) Denna underbart söta kudden såg jag på Linnéan förra veckan när jag var där med mamma och idag när jag åkte hem och hälsade på henne och pappa efter jobbet så hade dom köpt den till mig :) Så glad! Tack så mycket!
Har blivit löjligt förtjust i ugglor.. Så nu sitter han i min soffa och myser! Dom hade fler storlekar i affären så jag kanske får inhandla en liten kompis till honom sen oxå :)

Har fått lite ont i hals och bihålor igen så ikväll blir det ingen övning i Vislanda. På söndag ska jag dock spela konsert med deras orkester i Hjortsberga kyrka så har ni vägarna förbi där så lyssna gärna! Har ingen tid ännu men återkommer om det!
Ska slappa på soffan och kurera mig lite tänkte jag. Har inte varit hemma i lägenheten sen i fredags mer än hämtat kläder så lite pyssel här blir det nog oxå.
Tack för mig, hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar