7 april 2012

Tack för den..

Imorse när jag vaknade fick jag, via facebook, reda på att hade snöat.. TACK så jä-la mycket! Det är påsk! Vår! Men nej då.. Okej att jag hade aningar om att det var kallt för dom ringde ut Christer inatt för saltning och han är inne på andra rundan nu, men jag trodde verkligen inte på snö.Funderade först på att inte stuga upp alls.. men så blev det inte.. Så idag blir det nog en inomhusdag för min del.. håller på att baka frallor :)
Har varit inne och kollat på Jessicas blogg och dom fina bilderna från Thailand och drömt mig bort lite. Tur att det är några som slipper frysa i alla fall!

Jaha, vi var hos Johan och Emilie och grillade i torsdags, hamburgaren finns ju på bild i nästa inlägg. Helt sjukt goda hamburgare! Dels är Johan en klippa på att krydda färs och dels har dom nån special insats till sin grill med vatten som gör att det blir lite rökig smak och så saftigt! Mycket trevlig kväll tyckte jag men oj vad mätt jag var när vi kom hem :)

Igår gjorde vi inte jättemycket.. man ska ju ta det lugnt på Långfredagen :) gick inte upp ur sängen förrän efter 11 (hrm, närmade halv 12), så skönt!
Patricia och Johan var här på kvällen och åt fläskfilé med örtsmör och potatismos och drack lite vin. Var lite orolig att Christer skulle få köra iväg tidigare men han fick vara hemma till halv 3 inatt :)
Vi höll även ett öga på Let's Dance :) jag hoppas ju att Anders Timell får vara kvar länge även om han inte får några höga poäng :)

Och det bästa nu är att det är lördag och vi har 2 hela dagar till ledigt! Yey! Och inga planer mer än att jag ska repa med kåren imorgon kväll och att vi har konsert i Stenbrohult på måndag klockan 11! Blir kul!

Ska börja på en ny bok nu, precis läst ut Jo Nesbös senaste bok som jag fick av mamma och pappa, oj så bra! Men jag är tveksam på om det kommer någon fortsättning.. utan att säga för mycket om det är någon annan som ska läsa den :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar