6 juni 2012

Grattis Sverige!

Idag är det nationaldagen och en ledig dag så här mitt i veckan, så skönt! Vi sov länge idag, aldrig fel.. tror vi gick upp halv 12.. inte likt mig, jag vet.. men man kan ju alltid ändra sig :)
Nu är Christer i garaget en sväng och jag har fixat lite här hemma. Har en rabarberpaj i ugnen oxå till fika sen! Vi ska äta middag med våra föräldrar på Sorello vid 6 sen ska dom få fika här när jag åker till Tonhöjden innan Skymningskonserten vid halv 10. Får nog bli en varmare tröja under

Har haft en bra början på veckan på jobbet med 5 av våra säljledare som har varit här på besök. Det är väldigt intressant att höra hur det går ute i länderna, i verkligheten :) På måndagkvällen lagade vi lite Thaimat tillsammans på aktivivetshuset så jag har fått lite inspiration även där :)

På lördag är det en vecka tills vi åker till Mallorca!! Kan inte fatta det helt.. tycker inte det är längesen vi började prata om det (läs, sen jag började tjata på Christer om hur underbart det är med semester.. och nu ser han minsann oxå fram emot det!)
Igår beställde vi sololjor på Taxfreen så det blev lite mer verkligt. Eftersom vi åker inom EU så får vi inte beställa med någon dricka på utvägen.. nu har vi i och för sig all inclusive men en liten GT på balkongen måste man ju ha efter stranden :) får lösa det på plats helt enkelt!
Hur som helst, jag LÄNGTAR! Bara få umgås en hel vecka.. i solen.. kan inte bli bättre.

Nähä, pajen är klar, bäst jag tar ut den :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar