18 juni 2012

Underbart!

Har kommer en liten halsning fran ett helt underbart Mallorca! Vi har solat och badat 2 dagar nu och njuter helt enkelt av att vara pa semester :) All iclusive funkar bra, dom har bade sangria och gin och tonic i baren sa vi har det hur bra som helst.
Dessvarre funkar inte vara mobiler, dom vill inte hitta natverk nagonstans sa vi har nu gett upp det projektet. Och ska jag vara arlig sa ar det ganska skont att slippa ha telefon och planbok och klocka att tanka pa hela tiden :) Och hur lyxigt ar det inte att sova middag??
Men om ni har skickat sms och jag inte har svarat sa ar det inte for att jag ar elak..

Imorgon ska vi nog ta oss in till Alcudia (centrum/stad) och kolla laget lite. Vi skippar nog var all inclusive buffe imorgon kvall oxa och ater lite lyxmiddag och firar 7 manader.
Blir inga bilder forran jag kommer hem, sladden kom inte med :(

Hoppas ni har det bra dar hemma!
Stor kram!
Tack for mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar