29 augusti 2012

Årsdagen..

Idag är det 2 år sen Anna försvann ur våra liv. 2 år. På något vi känns det fel att säga att det har gått fort för jag minns det som igår, men det har ändå gått fort. Det har hänt mycket i mitt liv som jag hade velat  att hon skulle varit del av.. men hon valde det hon valde och det får vi andra helt enkelt respektera. Jag saknar henne fortfarande och det har nog inte gått en enda dag som jag inte har tänkt på henne. Hon far förbi i huvudet titt som tätt och det mesta är helt enkelt goda och härliga minnen.
Jag och Daniel har varit och lagt 2 rosor i minneslunden nu och tänt ett ljus för henne. Och istället för bilder på blommor så blir det idag några från min och Annas semester i Kroatien 2008. Har inte tittat på dom på länge men det passade liksom nu.




Min absoluta favoritbild på Anna.


Så många kramar till er som oxå saknar Anna lite extra idag!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar