25 augusti 2012

Försummad blogg..

Helg igen, oj vad denna veckan har gått fort! Och oj vad jag försummar min blogg numera.. förstår inte vart tiden tar vägen :)
Så vad har IaFia gjort hela veckan då? Bra fråga..
Min kära kusin Linda var här och fikade i tisdagskväll och det var jättemysigt! Oftast åker jag ju hem till dom och då blir det inte mycket "ostört" prat. Så tiden gick jättefort och klockan var plötsligt halv 10 :)
Jag har varit lite duktig och joggat en runda en morgon och varit en sväng på gymet. Jag hatar fortfarande att springa.. kommer inte över det.. men det är ju säkert bra så någon gång får jag ju plåga mig!
Igår var en sån där dag då jag inte hade någon motivation alls och kände mig allmänt hängig så efter en god lunch med min chef så gick jag hem och tog helg! Och sov 2.5 timme. Och kände mig bättre. Så det var nog ett klokt beslut.

Igår kväll åt vi lite tacos här hemma innan vi tog oss ner till torget för att kolla Älmhultsdagarna. Var bara dansband där så vi gick vidare till Sorello för en drink innan vi gick hem.
Jag ska iväg och spela snart med musikkåren och sen blir det Diggiloo (10000 pers i Älmhult, ska bli kul att se den logistiken) och eventuell utgång till Speak efter det!

Vet inte om jag har skrivit det här ännu, men i november blir vi sambos :) vi har fått marklägenhet på Bokvägen i Möckeln! Så nu ska jag flytta till förorten.. Vi ska måla och tapetsera typ hela huset men vi får allt material från hyresvärden så det ska nog gå bra. Känns som att vi hade enorm tur när vi fick denna lägenheten. Vi har ju sagt att vi vill ha marklägenhet men trodde inte vi skulle få det direkt. Det finns ju inte jättemånga i Älmhult liksom. Så snart är vi på ett ställe, vårt ställe. Längtar!!

Nähä, nu ska jag gå och väcka min älskling så vi kan äta lite frukost!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar