26 augusti 2012

Diggiloo!

Igår var vi på Diggiloo, den sista för sommaren, här i lilla Älmhult :) Det var mycket trevligt måste jag säga, tack Ingvar för att alla dina anställda i Älmhult fick gå på denna tillställning! Mycket blandad musik får jag säga, en extremt duktig trumpetare och en trombonist som spelade ett par solon med bravur oxå :)

Vi satt mitt framför scenen, precis lagom långt ifrån, ljudet var väldigt bra där och vi såg ju bra oxå. Det regnade ju tyvärr men jag hade regnjackan på  (igen!!) och sen hade vi en sopsäck som filt över benen så det gick ingen nöd på oss. Vinet blev lite utspätt i glaset bara :)

Sen cyklade vi hem och bytte om lite och gav oss iväg till Speakeasy och hade mycket trevligt där oxå. Det märktes på musiken att det var nya ägare, klar bättring mot innan.
Så när det var slut var jag mer än nöjd och somnade gott.
Har ätit lite frukost nu, vaknade hungrig. Men jag tror nog att jag kryper ner jämte min andra hälft igen, vi har inga planer idag så vi kan sova hur länge vi vill :) älskar såna dagar..

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar