6 september 2012

Fyllt år :)

Ja i måndags fyllde jag ju år då, igen. Är ju inte så mycket för att fira det där längre, men det var en väldigt trevlig dag ändå! Folk på jobbet var så snälla och gratulerade på 25årsdagen så det kändes bra :) Sen kom mamma och pappa, Linus och Eve och Christer så klart, och vi åt tacos och kladdkaka på kvällen! Fick ett fint armband av mamma och pappa, fin blombukett från Oa, Jessica, Melvin och Tuva och den underbara buketten som finns på bild från Christer. Sen ska det visst komma en födelsedagspresent till från honom som jag väntar med spänning på :)Tack alla!

Veckan har gått fort som vanligt, har inte gjort så jättemycket mer än tagit det lugnt för jag har haft ont i halsen, men nu är det bättre i alla fall. Idag var jag hos Olga efter jobbet och vi var ute och gick i den friska luften, så skönt. Det känns att hösten är på väg nu dock.. gillar inte det helt, men det är inget jag kan göra åt det tyvärr. Hösten kan vara fin, bara det inte blir vinter :)

Till helgen ska jag och mamma röja lite på min gamla vind och jag ska även försöka rensa ut lite kläder och så. Lika bra att börja, tiden går fort till vi ska flytta. Christer ska på nån lastbilsutställning lördag-söndag så jag blir hemma själv men det ska jag väl överleva.

På måndag ska vi till Ullared med jobbet på studiebesök, det ska bli riktigt kul! Har velat se deras logistik sen jag började på IKEA!

Nu ska jag fixa lite mat! Grönsakssoppa på menyn!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar