30 september 2012

Vår Malmöhelg :-)

Vi har verkligen haft en underbar helg i Malmö! Jag känner att jag har laddat lite batterier. Det var så skönt att vi kunde åka redan i fredags med, helgen blev så lång på något vis.
Vi åt på TGI Fridays i fredags, goda burgare och goda drinkar! Vi bodde på Elite Savoy, jättefint hotell som vi fick ett bra pris på för 2 nätter. Lite lyx och väldigt fin frukostbuffé :)
Vi sov ganska länge på lördagen, sen strosade vi runt på stan, shoppade, satt ute och tog något att dricka och sen åt vi middag på Krua Thai innan vi gick på Night of the proms.
Den konserten var riktigt bra måste jag säga! En jätteduktig symfoniorkester som körde lite klassiska stycken som sedan blandades med Sarah Dawn Finer, Måns, Anastasia, John Miles och en tenor-kille som körde lite opera-aktig musik. Sen tog dom dessutom in en DJ som spelade samtidigt med orkestern och det var oxå något nytt :) Hur lyckat som helst! Vi var väldigt nöjda. 
Sen blev det en drink till innan vi somnade gott. 
Idag sov vi oxå ganska länge, åt lång frukost, gick en sväng i solen och sen tog vi tåget hem vid 2.

Så nu har jag handlat mat och packat upp och Christer är en sväng i garaget. Saltspridaren skulle på, jouren börjar imorgon.. så det gör mig ännu mer nöjd att vi fick en "sista helg" iväg på ett bra tag!
Linus och Evelina kommer hit och äter ikväll, sen är det fullt ös nästa vecka med sälj planering, iväg med hela avdelningen till Landskrona torsdag-fredag och på lördag åker jag till Kina. 
Avslutar med en bild på min nya favorit drink: Ultimate mango-daquiri with berries!
Drick den om ni kommer till TGI Fridays..
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar