18 juli 2012

SEMESTER

Åhh nu ska jag vara ledig i 3 veckor, yey!! Gick från jobbet vid lunch idag, enligt plan och hann nog med allt. Tror jag.. tog med datorn hem för säkerhets skull men jag har inte planerat att använda den, känns bara bra att den står här hemma i ett hörn :)
Har nog inte hunnit känna in att jag är ledig ännu, men det kommer väl..

Började semestern med att äta lunch på A&O med Christer och Malle och där mötte vi även Johan, Martin och Helen, så det blev lite släktlunch :) lasagne stod på menyn och den var mums!

Till helgen blir det lite utflykt till Bakken i Danmark med Christers syster + familj. Ska åka minibuss, gå på tivoli och bo på hotell! Vi börjar att åka över gränsen till Skåne och bor över hos svärföräldrarna på fredag och sen åker vi utomlands på riktigt på lördag :)
I slutet på nästa vecka pyser vi till Tyskland 2 nätter med mina föräldrar och sen får vi se vad vi gör resten av tiden. Det är tänkt Christer ska vara ledig hela nästa vecka, hoppas det blir så :) OCH hoppas på lite SOL!

Men nu kryper jag upp i soffan med 2 Amelia tidningar som jag inte hunnit läsa! Risk för att jag somnar.. men men.. har ju semester, hi hi!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar