7 oktober 2012

Framme!

Snart dags att gå och lägga sig för min del, klockan är 9 här i Shanghai och även om jag lyckades sova mer än vanligt på planet så är jag ganska mosig i huvudet. Vi landade vid halv 11, Kina-tid, åkte till hotellet och lämnade väskorna och gav oss direkt ut på stan. Det var ju jag och 5 grabbar så när vi väl kom till shoppingen fick jag inte jättemycket stöd i mitt väskletande, men hittade ändå 2 nya fina väskor och 4 sjalar. För dyra enligt en av mina jobbarkompisar (som är prut-mästare och tycker att allt är för dyrt) men jag var nöjd!

Har även hunnit med en lätt middag ikväll och nu kollar jag lite mail och försöker få igång internet på min mobil men det lyckas inte. Får testa imorgon när jag är mer vaken.

Hur eller hur, jag har det jättebra, har varit 25 grader varmt idag så jag har haft sandaler och klänning på mig, det ni :)
Imorgon börjar vi jobba!
Christer, jag saknar dig.. massor..

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar