26 oktober 2012

Fredag med fynd!

Oj vilken bra vecka vi hade i Karlstad! Vi blev så väl omhändertagna på varuhuset och alla var så snälla och trevliga. Och det är nyttigt för oss kontorsråttor att komma ut i verkligheten och se vad som händer på husen och vad våra kunder tycker och säger. Och bara att vara med när alla varor ska fyllas på i hyllorna.. och packa upp mycket för hand.. det tar sin lilla tid kan jag säga. Kan ju bero på att man börjar 05.00 dom dagarna och inte är helt vaken, vad vet jag..
Fick en del frågor på mina grytor och stekpannor och det var kul att kunna svara :)

Idag har dom börjat rea på vårt gamla varuhus, 30% på ALLT. Jag hade ändå ett ärende på det hållet på lunchen så jag tänkte att jag kunde gå inom och köpa lite ljus och matlådor eller något.. och hittar två små skåp som matchar TV-bänken och en byrå med spegel som jag velat ha jättelänge! 1200 kr för allt, me like! Så jag fick ringa till Christer som fick komma ner och bära/packa bilen! Bild finns här på bloggen på vår välpackade vagn och min käre blivande sambo :)

Och sen hade vi planerat att beställa lite thaimat och vara hemma och packa lite inför flytten (eftersom vi inte träffats på en vecka snart!) men det satte PEAB stopp för så det blev fredagsmiddag, bestående av mackor och yoggi, i lastbilen. Så där sitter jag nu. För tillfället i Ljungby och lastar saltvatten..

Imorgon ska vi fira lille Ivar som fyller 1 år! Ser jag fram emot!
Trevlig fredag alla!
Tack för mig ,hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar