20 oktober 2012

Höstdag

Idag har det varit en fin höstdag så här långt i alla fall. Vi var uppe förvånansvärt tidigt för en ledig lördag så vi tog på oss promenadskorna och gav oss ut en runda. Inspekterade IKEA och hälsade på Malle i garaget. Jätteskönt! Sen blev det sen frukost. Härlig dag!

Igår var vi hos Johan och Emilie och Rasmus och hälsade på. Var ju sjukt längesen vi träffades så verkligen på tiden. Mycket trevligt som vanligt med glögg och Johans smarriga hamburgare! Passar på att tacka för en trevlig kväll :)

Veckan har gått fort trots jetlag och förkylning. Jag var faktiskt hemma från jobbet 2 dagar och kurerade mig och satt hemma och jobbade halva dagar och sen vilade jag. Var väldigt trött efter resan och det gjorde ju inte förkylningen bättre.. Tror minsann att det har hjälpt för igår kväll behövde jag inte ta nässpray innan jag skulle sova :)

Imorgon ska jag och Erika köra till Karlstad för att göra varuhuspraktik i 4 dagar! Det ska bli jättekul! Det är alltid nyttigt att komma ut i verkligheten och träffa våra kunder. Sen är det inte lika kul att åka hemifrån IGEN efter att bara varit hemma en vecka. Dessutom ska jag om ett par veckor få vara med vid öppningen av nya varuhuset här i Älmhult. Vi fick anmäla intresse på jobbet och sen fick man tilldelat något. Jag ska vara parkeringsvakt typ hi hi :)

Snart ska vi köra en liten sväng till Växjö, får ju passa på att sticka iväg lite nu innan vintern börjar. En liten sväng på Samarkand och sen äter vi nog middag där uppe oxå. Bara slappa lite.

Avslutar med lite bilder från Shanghai, denna otroligt stora stad som verkligen fascinerade mig:









Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar