31 januari 2013

Hälsning från Amsterdam!

Liten lunchhälsning från Amsterdam! Tid att skriva lite på lunchen nu mitt emellan mötena.. vi har långa dagar och jag har inte fått sova mina 8 timmar på hela veckan, men det är samtidigt roliga och givande dagar så jag får väl ta igen det i helgen :)


Vi har det bra, men just nu ösregnar det.. det har varit vår-väder hela veckan dock så jag ska inte klaga. Igår var vi på en kock-skola (typ) på kvällen och fick laga mat med IKEA’s grejor och det var riktigt kul. Även om vi har en hel del hemma så har man ju inte allt.. så det var kul att testa. IKEA använder detta testköket till att utbilda medarbetare och den idén gillade jag! Det är ju såklart mycket enklare att förklara för en kund varför man ska köpa si eller så när man har testat själv.. och god mat blev det också!

Kevin och Pontus nöjda och glada
 
En liten drink med våra ryska vänner
Längtar hem till min sambo! Vi flyger hem imorgon eftermiddag klockan 3 så jag hoppas på att vara hemma vid 7 på kvällen. Håller tummarna för att det inte är snö eller saltning PRECIS då.. i så fall blir det fredagsmys i lastbilen :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar