1 januari 2013

Nyår!

Gott nytt år alla!!
Vi firade mysigaste nyårsafton med Johan, Emilie och Rasmus igår. Så nöjd. Förutom gott sällskap och god mat så var ju det bästa att Christer var hemma.. det regnade och var allmänt trist men det gjorde inte mig något, jag var inte ute så mycket :)
Och jag har nog aldrig varit så mätt som när jag kom hem.. vi åt massa gott men lite mycket så klart. Men så är det ju bara nyår en gång om året!
Idag låg vi kvar i sängen till klockan var över 12 och sen var det nyårskonserten från Wien på TV. Och då blev jag serverad frukost :)

Förrätt: Grön ärtsoppa med knaperstekt bacon och pepparrots-creme fraishe

Huvudrätt: Inbakad fläskfile med äpplen, bacon, lök och creme fraishe, rödvinssås (som kokat läääänge) och potatis i ugnen
Bus-Rasmus

Båda har roligt.. :)

Skål klockan 12!!

Nyårspuss <3 br="br">
Det var allt för idag! Kommer snart en sammanfattning över 2012, som vanligt :)
Tack för mig, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar