7 januari 2013

Stulen bild..



Stal denna bild från Pompa och Fest på facebook! Har inte en enda bild.. men har hört rykten att det finns i kören så jag hoppas kunna komma över några sen. Har inte heller någon bild på mig i min fina långklänning.. men det finns i alla fall ett par hos Johan och Emilie från nyår :)
Konserterna var jättelyckade och det var fullsatt båda dagarna. Hur kul som helst! Nästan så det kändes tomt när vi var klara på lördagkväll..
Hade sambo och svärföräldrarna i publiken på fredagen och mamma, pappa och fler av mina kära släktingar och vänner på lördagen. Och vad jag har hört så njöt dom i fulla drag :)

Helgen gick fort och idag var det dags att börja jobba "på riktigt" igen. Kändes helg ok! Sen storhandlade jag på väg hem. Jag har ännu inte helt lärt mig att handla till ett större hushåll.. När jag bodde själv så räckte ju en liter mjölk längre än bäst före datum och nu räcker den en dag typ :) men jag lär mig sakta men säkert. Det är ju lite dags att börja planera lite mer med mat och så nu när alla helger är slut och som ni såg på bilden här innan så är min första helstekta kyckling i ugnen nu. Snart klar och det luktar i alla fall gott :) ska testa den på Linus och Christer om en stund :)

Tack för mig ,hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar