2 januari 2013

Sammanfattning av 2012

Jaha då har jag kikat igenom året som gott och vad jag har pysslat med. Det är väldigt mysigt att kunna läsa så här i efterhand, är glad att jag bloggar :) Har försökt sammanfatta det viktigaste..

Januari: Var med och fixade överraskningsfest för Johan när han fyllde 30, var på jobbresa i Milano och lyckades få se Zlatan spela match!
Februari: Det var kallt, var på tacokväll med mina favvo-tjejer Jenny, Bettan och Ulrika och körde på en stolpe (hävdar fortfarande att den kommit dit under natten)
Mars: Var med mamma, Maria och Lala i Stockholm och såg Il Divo och köpte dessutom mina första prickiga skor :)
April: Ombesiktning av bilen, var lite orolig när det var tsunamivarning i Thailand och åkte till Danmark och Tyskland med goda vänner
Maj: Kollade på rally, fick underbara rosor på vår 6-månaders-dag, firade Melvin och Tuva och var i Schweiz på Bettinas bröllop
Juni: Underbar vecka på Mallorca och finbesök av Maria och Micke
Juli: Bilbingo med Bettan och Anna, Danmark med familjen Tollstern och Tyskland med mor och far
Augusti: Edinburgh Military Tattoo, Diggiloo i Älmhult och kalas hos Malle
September: Fick min nya fina telefon, var på hockey i Växjö och hade myshelg i Malmö
Oktober: Shanghai med jobbet, varuhuspraktik i Karlstad och fynd på gamla IKEA
November: Blev sambo med mannen i mitt liv
December: Snö, julgrogg och Gran Canaria! Och var nog en av få som var överlycklig när det var plusgrader och regn på nyår :)

Nu ska jag ta och krypa ner i ett varmt bad. Känns som om det är något skit på gång i kroppen. Sovit dåligt sista nätterna.. men det blir tidigt i säng idag, Christer är ute och saltar och det är risk för att jag somnar innan han är hemma :) Gäsp!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar