17 juni 2011

Hektisk vecka!

Oj vad skönt att det är helg nu! Har haft fullt upp denna veckan kan jag säga, inte ens hunnit blogga :-)
Mina gamla Schweiz kollegor Lisa, ,Christian och Diedrik har varit på besök så i tisdagskväll var det köttbullemiddag hemma hos mig tillsammans med dom. Och lite vin till det såklart :-)
Köttbullarna gjordes i rekordfart på måndagkvällen mellan jobb och rep med kåren. Vi skulle först inte repat men det ändrade sig och jag läste inte mailet om det förrän jag var i full gång med köttbullarna. Men det gick bra, dom blev goda :-)
Vi fick dessutom glass på repet så jag är extra glad att jag kom dit!
Onsdagkvällen var jag på Sorello med samma Schweizgäng men då utan vin. Var hur mycket folk som helst där, skolavslutning och allt.

Igår var det jobbfest med just tema skolavslutning och det var oxå mycket lyckat. Vi sjöng Den blomstertid, fick höra tal och få utmärkelser från 'lärarna' och givetvis hade vi 'roliga timmen'.
Jag gick mot alla odds dock hem tidigt, var lite trött helt enkelt. Men tack till mina duktiga kollegor i festkommitten, mycket bra jobbat!

Så nu är jag glad att det är helg!
Ha en trevlig sådan alla :-)
Tack för mig, hej!
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar