12 juni 2011

Madrid

Oj vilken vecka jag har haft!
Har varit i Madrid med jobbet och träffat några av våra säljledare från olika länder, varit på varuhusbesök, lyssnat på många intressanta diskussioner.. Det har varit jättebra och jag känner att jag har lärt mig mycket även om det snurrade bra i huvudet med alla diskussioner.
Dock har det varit långa dagar och ganska så intensivt och är man som jag, van att sova vid 10 på kvällen, så är ju inte Spanien rätt land :) Det är ju typ då dom äter middag! Sen börjar dom väl inte jobba förrän halv 10 på förmiddagen heller.. men men :)
Vi var klara med mötet runt 2 på fredagen och därefter tog vi helt enkelt ledigt och åkte till ett shoppingcenter där vi strosade runt en bra stund. Jag fyndade bland annat 3 par skor, 2 klänningar, fotlänkar, jeans-shorts, chinos.. det är så kul att gå i affärer som inte finns här hemma!
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och tog en liten drink och tiden gick väldigt fort. Så plötsligt var vi väldigt spanska och beställde mat på restaurangen vid halv 12!! Vi hade så trevligt och skrattade så mycket och nu i efterhand var det nog inte så konstigt att klockan hann bli 4 innan jag var i säng :)
Resan hem igår gick bra, jag sov ju då mest på planet. När jag kom hem åkte jag direkt till Johan, Emilie och Rasmus för att hinna vara med lite på Rasmus välkomstfest. Jag missade ju tyvärr själva lilla ceremonin men fick god mat, trevligt sällskap, kubb och kortspel! Tack :)

Idag vaknade jag 10:23.. jag har inte sovit så länge sen jag var typ 15 tror jag! Men jag behövde nog det. Och tror att jag ska göra så lite som möjligt idag. Har tvättmaskinen bokat så jag får väl slänga ner ett par maskiner i dom och plocka lite här hemma. Behöver handla oxå så klart.
Sen börjar jag känna att det finns en massa goa vänner som jag inte träffat så mycket på sista tiden, kanske ska ta en liten besöksrunda oxå!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar