5 juni 2011

Namnfest, 30 års fest OCH bröllop!

Nu är det dags att blogga lite riktigt igen, har ju slarvat lite nu när jag varit ledig :)

Igår var vi hos Bengan och Ela på festernas fest, vi hade ju 3 saker att fira! Var mycket trevligt, passar på att tacka er båda ännu en gång. Även om jag visste om att det var ett lite hemligt bröllop planerat efter Alice's namngivning så kändes det ändå lite överraskat. Ela dök upp på trappan i brudklänning och dom var så fina och sa så klart ja till varandra :) Kommer lite bilder längre ner sen.

Torsdag och fredag denna veckan har jag varit på semester i Apelhult och bara slappat och umgåtts med Patricia. Vi har haft det så bra vid poolen i solen :) Viktor och Svenne kom ut och badade och grillade på torsdagen och på fredag kväll var vi ute på ett litet äventyr, då Martins bil (som han hämtat i England) plötsligt stannade på E4 utanför Traryd. Så jag och Patricia fick hämta släp i Osby och åka ut och "bärga" honom och det var en utmaning för mig att köra automatare med släp kan jag säga. Frågan "ska den ligga i N eller D när jag ska köra?" säger väl det mesta.. men vi klarade det bra! Martin kom hem hel, och det var det viktigaste. Sen var det ju bra att bilen var med hem oxå :)

Idag har jag och Viktor varit med mor och far ute på sjön och det har varit SÅ skönt! Tur att man hade sjön att bada i, det var riktigt varmt. Och lite solbränna har man fått oxå :)

Imorgon ska vi spela med musikkåren vid Ikea klockan 11.30 och sen är det Skymningskonsert på torget 21:30. Kom gärna och lyssna!!

Och nu lite bilder från igår:
Finaste Ela


Puss!!!!

Rasmus var klart coolast på festen


Bröderna grogg :)
Nemah gillade att hoppa

Studsmatttan var poppis även på kvällen :)

Och det är ett under att ingen skadade sig..
 Nähä, tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar