4 september 2011

Födelsedagen!

Då var man 32 år då ja! Helt plötsligt :) Känner dock ingen skillnad från 31. Ingen idé att stimma om det :)

Jag har haft en jättebra födelsedag i Köpenhamn med Maria! När jag kom ner i fredags mötte Maria och en kompis till henne mig och vi gick hem och drack ett par öl på balkongen (i solen!). Sen gick vi ut och åt och sen  åkte jag och Maria in till stan och drack lite drinkar. Rätt som det var, var klockan halv 4 :) Tiden hade gått sjukt fort.. men vi orkade upp hyfsat tidigt igår och spenderade hela dagen på stan, med brunch, shopping och pannkakor med glass innan jag tog tåget hem igen.
TACK MARIA för en underbar födelsedag :)
Beställde en stor öl.. 0.75 liter!!

Och nej, hon drack inte båda :)

På Compass Bar

Underbart god brunch!

Pannkakor med glass istället för tårta! Kan tänka mig att göra det bytet fler gånger :)

Och nu när jag blivit lite mer vuxen så blev min födelsedagspresent till mig själv ett par riktiga vinterkängor! Hittade dessa och tyckte att dom var mindre fula än många andra praktiska skor + att som var sjukt sköna. Men det får gärna dröja många månader innan jag behöver använda dom! Och skulle vintern passera utan att jag behöver ta fram dom så gör det inget heller :)
Köpte även en så kallad one-piece till mig. En mys-overall typ med tröja och byxor i ett. Perfekt att krypa in i nu när det är höst!
Vill även tacka Mia, Martin och Elsa för den roliga Godisboxen med tillhörande biobiljett som kom med posten. Gillade verkligen den :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar