18 september 2011

Möhippa för Mia :)

Igår var jag på möhippa för Mia Karlsson i Växjö och det var en jättebra dag! Vi började med champagnefrukost hos en totalt yrvaken blivande brud och sen gick vi en sväng på stan. Mia hade en alldeles speciell outfit på sig och vi andra hade lite krigsmålning i ansiktet så att folk skulle se att vi hörde ihop :)
Efter stan åkte vi till Ramkvilla där det finns en äventyrsby med vildmarksspa. Hur mysigt som helst! Och då är ju jag, som ni alla vet, ingen utomhusmänniska :)
Vi gjorde 5-kamp och sen fick vi laga vår egen 3 rättermiddag tillsammans utomhus. Maten var jättegod! Kvällen avslutades med bastu, vedledad tunna och vad i sjön för de som vågade (jag höll mig i det varma vattnet!).
Kika gärna in på http://www.ramoa.se/

Mia i sina fina kläder

Hon fick leka servitris vid korv-kiosken :)
5-kamp!

Inger steker bacon över grillen till vår goda förrätt

Sanna, Emilie och Mia i tunnan
Har dock blivit förkyld igen, haft ont i bihålor och hals i natt (igen!) och är allmänt matt och trött. Så idag blir en innedag.. Kändes ju precis som om jag blivit frisk! Inte alls kul :( mamma och pappa skulle komma hit med lite mjölk och juice så jag slipper gå ut idag. Blir väl att nyttja min nya fina TV!

Vill passa på att tacka moster Helen för min fina (lite försenade) födelsedagspresent! 3 olika sorters te i en 3-i-1 burk (3 burkar på höjden liksom) med tillhörande honung. Perfekt present till en te-älskande Ia :)

Nu ska jag slappa på soffan. Blir inget storband för mig ikväll heller.. riskerar inte bihåleinflammation.
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar