1 september 2011

Höst?

Jaha, nu känns det som om hösten närmar sig. Man märker verkligen hur mörkt det blir på kvällarna och ännu är det mörkt ganska sent.. snart är det mörkt vid 4.. suck!
Men inte bli negativ ännu :)

Imorgon ska jag åka till Köpenhamn och fira in min födelsedag med Maria Jönsson! Det ser jag verkligen fram emot! Ska åka hem på lördag kväll igen så jag får en dag hemma och så jag hinner fira lite med mor och far oxå. Blir en tur på eko-rundan på söndag, handla lite goda grönsaker i Skåne. Titta gärna in på Mossagårdens hemsida och ta en tur om ni inte har något för er. Garanterat mysigt!
www.mossagarden.se

Veckan har gått jättefort och jag har jobbat en del. Bob har slutat så nu är jag ensam kvinna på täppan som demand planner för Cooking. So far so good! Hade första "viktiga" mötet idag och det gick bra :)

Jag har även hunnit med middag hos Ulrika med Bettan, Jenny och Wim, som var här på semester plus att jag har haft Lisa och Christian på middag här och bjudit på min paradrätt Kyckling med röd curry. Fick mycket beröm för den kan jag säga, trots att jag lyckades bränna riset :)

Så trots att det var en jobbig början på veckan så har den blivit bra till slut. Och helgen kommer att bli kanon även den :)

Nu ska jag slappa på soffan och kolla lite på Robinson. Har inte sett något avsnitt ännu, men det brukar ju vara ganska underhållande :)
Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. Hej IA.
    Grattis på födelsedagen jag trodde du skulle vara hemma och fira med din moster DODDO.Ha det bra.Kramisar från mig.

    SvaraRadera