23 september 2011

Oj..

Hela veckan har gått och jag har försummat min kära blogg.. sorry!
Har varit förkyld och ganska så ynklig så jag har jobbat och vilat. Helt enkelt. Men jag känner mig mycket bättre, huvudet är inte lika grötigt längre :)
Veckan har som vanligt gått jättefort och jag har spenderat lediga (vakna) stunder med Camilla Läckbergs nyaste bok som kom i måndags. Den är så bra! Vill helst inte att den ska ta slut, men det gör den nog tyvärr ganska snart.

Ikväll kommer Patricia och Veronica hit på middag, har precis förberett en äppelkaka som ska in i ugnen. Det blir oxå färsk pasta med Philadelphia-Carbonara! Hoppas den är god, har inte gjort den innan, med receptet följde med Philadelphia osten så den känns tryggt. Och så tar vi nog ett glas vin eller två på det :)

Ska lägga upp lite bilder på Rasmus med i helgen tänkte jag, men jag hinner inte det nu. Dom var ju här en liten sväng och hälsade på så jag fotade honom  med min gose-isbjörn som typ är större än vad han är!

Trevlig helg alla!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar