7 september 2011

Halsont..

Såklart att man skulle åka på att bli sjuk oxå! Var och tränade på gymet i måndags och när jag var på väg hem tyckte jag att jag fick ont i halsen. Men det var väl för att jag ansträngt mig och andats mycket tänkte jag :) men icke.. sov jättedåligt måndag natt, kunde knappt svälja och sen kom förkylningen som ett brev på posten.. så lite gnällig är jag allt känner jag.
Så igår satt jag hemma och jobbade på förmiddagen, sen hade vi ett möte jag inte ville missa, och idag har jag jobbat hemma hela dagen. Vill ju inte att mina kollegor ska bli sjuka.. inte så kul att sitta i öppet kontorslandskap och nysa och hosta.. men det kommer jag att göra imorgon ändå för vi har möte hela dagen som jag helst inte ska missa.
Men med honungsvatten och te så klarar man det mesta :) och så lite influensapulver på det!

Annars har det inte hänt så mycket. Blir nog lugnt denna helgen om jag nu ska vara snuvig.. suck..

Regnar och blåser gör det med. Idag har det typ blivit höst. Bara så där. Skulle åka bort till källsorteringen innan men lite lådor, konserver och glas och när jag väl svängde in där så var det precis som om himlen öppnade sig. Och då insåg jag att det är så här det kommer att vara nu.. för det mesta  i alla fall. Blä. Och sen blir det väl snö på topp oxå.. Blä igen. 
Tur vi har Gran Canaria bokat till jul!!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar