2 augusti 2011

Äntligen!

Idag har jag fått sola!! Yey!! Var ute på båtklubbens ö med mor och far och det var SÅ skönt. Badat flera gånger med, nästan varmt i vattnet. Blev även serverad grillad korv och fika, tack mamma och pappa!
Jag började jobba vid 6 idag så jag kunde gå hem vid middag. Plockade lite på min flex. Helt perfekt. Och man får ju passa på nu när lilla solen visar sig, vet ju inte hur länge den stannar.
Å andra sidan jobbar jag bara imorgon sen har jag semester till den 23e augusti!! Ska bli skönt.. tänkte jobbat någon dag mellan Schweiz och Stockholm men har bestämt mig för att inte göra det utan bara vara ledig.

Igår var jag hos Jenny och Magnus och drack lite vin och grillade. Blev så sjukt sugen på rosé när jag satt på jobbet och Jenny kan man ju alltid lita på :) Blev även en GT innan jag cyklade hem :)
Jag spelade keyboard med Isac, det var så kul! Vi hittade lite barnsånger som dom sjunger på dagis och några låtar spelade vi (jag spelade med hans finger typ) och några spelade jag och han sjöng. Favvolåten är nog I ett hus vid skogens slut :) "Victoria, spela piano!!!" Kul när han är intresserad av musik. Funderar lite på när det är dags att introducera trombonen.. ännu så länge är den ju större än vad han är..

Ser fram emot helgen nu, då blir det bröllop för underbara Maria och Micke i Göteborg!! Måste hämta min klänning hos mamma och pappa och sen måste jag fixa mina naglar typ på torsdag.. det kommer att ta lite tid. Har inte helt bestämt om jag ska göra fransk manikyr eller om jag ska göra ljusrosa med glitter.. eller fransk med glitter..
Dagens i-landsproblem!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar