5 augusti 2011

Mot Göteborg!

Idag ska jag åka till Göteborg för att imorgon gå på Marias och Mickes bröllop, ska bli jättekul! Väskan är packad och jag hoppas att min klänning inte kommer att bli alltför skrynklig.. sitter precis och kollar på vädret och det ser ut som om det kommer ett jätteregn på västkusten idag.. hoppas bara det är borta till imorgon!
Ikväll ska vi ut och äta i Göteborg, tror vi är runt 20 stycken. Kul att träffa lite mer folk innan själva dagen D imorgon :)
Tåget går kvart i 11 så jag har lite tid att slå ihjäl nu, trodde det skulle ta längre tid att packa men jag hade kunnat sova en halvtimme till lätt.. men nu hinner jag fixa lite med mina naglar!

Igår, som jag anser var min första riktiga semesterdag, hade vi en fin dag ute på sjön som ni ser på bilden nedan. Det var inte perfekt väder, det medger jag. En hel del moln och ganska blåsigt, men ändå skönt att vara utomhus. Jag och Johan passade på att bada när solen var framme, liksom mamma och pappa, men Emilie och Patricia var inte så sugna :)
Lille Rasmus åkte båt för första gången. Dom körde ut till Sikareveln och sen hämtade jag och pappa dom där med båten. Vi fick liksom inte plats alla på en gång med all packning och vagn :) men det gick hur bra som helst, Rasmus såg nöjd ut i båten!

På kvällen var jag på Sorello och åt en god middag med mamma, pappa, Oa och Jessica. Åt torsk på planka, mycket mumsigt! Vi satt ute i solen och hade så trevligt!
Så tack alla som var med igår och gjorde dagen så bra :)

Nu tar jag nog helgpaus från bloggandet, fast kanske att det kommer en bild på ett vackert brudpar imorgon :)
Tack för mig,hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar